søndag 21. mars 2010

I det siste har det blitt litt lite blogging, så nå gleder meg til å titte innom hos dere.

I dag har jeg laget en oppsalgstavle som jeg skal ha på kontoret.


Jeg har også fått sydd nye gardiner til badet i disse bloggfrie dagene. For en stund siden fikk jeg noen gamle blondegardiner av mamma, men de passet ikke i noen av vinduene vi har:( Så da måtte jeg sy de litt om.
Vinduet vi har på badet syns jeg ar altfor stort, så når badet skal pusses opp skal dette byttes ut ed et mindre et.

Jonas er for tiden veldig interessert i bokstaver, og overalt hvor vi er og han ser bokstaver, peker han og sier hvem sin bokstav det er. Mamma sin flinke 2 åring:)
Først lærte han seg våre 4 boktaver og så ville han vite besteforeldrenes bokstaver.
Nå har jeg laget ark med bokstaver og bilder på ting som begynner på de forskjellige bokstavene. Dette henger på rommet hans og han er ivrig på å vise hvor bokstavene til de forskjellige tingene er:)
Som Jonas sier: "Der e mamma boksestav" :) ♥


Lilleprinsessa har endelig fått så langt hår at jeg får til å sette strikk i håret:)
Såååå søt ♥


I forbindelse med vinterfestuka ligger hurtigruten "Richard With" til kai i Narvik. Her har det vært underholdnig alle dagene i festuka.
I går var vi med hurtigruta på en liten tur inn til Skjomen, svigers og svigersøster var også med. Kjempe koselig:)

Jonas var bare så søt i rallarklærne:) På tur tilbake måtte lille rallar gutten ta en liten lur, og satt å koste seg på pappas fang:)


Ønsker alle en fin søndagskveld!


4 kommentarer:

  1. Det må æ si, du har virkelig gjort dæ flid me den bokstavtavla!! Artig idè :)
    Søt liten rallar Jonas va. Huske også når Lotte fikk så langt hår at ho kunne ha strikk i, det va stas :)

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  2. WOOOW!Ser ut som dokke har hatt ei super kos helg da♥
    Å såååå flink lisje Jonas er da..Imponerande!
    Å lisje prinsessa er sååå søt med små musefletter☺
    Kjempe fin oppslagstavle og lekre gardiner på ditt bad☺Du er kjempe flink!
    Veldig kos å få helsing frå deg♥
    Ønskar deg ei flott ny veke♥
    Klem frå Astrid☺

    SvarSlett
  3. Flotte bilder av søte unger. For en koslig blogg du har. Her kommer jeg gjerne igjen!

    SvarSlett
  4. Flotte bilder altså:)
    Du..jeg må bare spørre deg om du har fått pakken jeg? Sendte den for leeenge siden, og greit å vite om den kom fram :))

    Ha en flott uke.

    Klem Heidi

    SvarSlett