søndag 14. mars 2010

Ny PC og "ABBA" konsert

Etter at jeg har kranglet lenge med min gamle bærbare har jeg nå fått meg ny:) Trur det var en kontakt feil mellom skjermen og maskinen på den gamle, jeg mått ihvertfall sitte å holde skjermen i en spesiell stilling for å kunne se noe på skjermen. Kjempe irriterende, og tungt i lengden. Jeg er kjempe fornøyd så langt men min nye lille HVITE maskin:)


På fradag dro Jonas på hyttetur sammen med mor og far (svigers). Han syns det er kjempe artig å være på hytta og hver gang vi skal på besøk til svigers sier Jonas "mo, fa, hytte". Hehe...
Jeg syns det er litt trist når Jonas dra, og selv om det er litt godt å bare ha en unge å tenke på savner jeg han veldig.


Når min kjære kom hjem fra jobb, bestemte vi oss rett og slett for å sette oss i bilen å kjøre til hytta vi også:) Deilig å kunne gjøre noe impulsivt av og til:)
Vi koste oss masse på hytta fredagskvelden og lørdagen til vi kjøret hjem utpå ettermiddagen. Jonas ble igjen på hytta.

I går kveld var jeg, mamma og søss på "ABBA" konsert, det var kjempeartig:)

"Abba med damer - er en konsert hvor 90 damer tar deg med tilbake til 70 tallet og discoens glanstid. Abbaperlene serveres på rekke og rad."


I dag koser vi oss bare med lille prinsessa<3


Påskeliljene blomstrer og gir oss et lite håp om vår:)

Jeg og Jonas har plantet karsefrø.

Ønsker alle en fin avsluttning på helgen og en god kommende uke!

3 kommentarer:

  1. Kjekt med ny pc som funker som den ska, og så var den hvit itillegg..Hytte kos er kjempe herlig. Tenk så gode minner barna våre får når de kan være med besteforeldre og kunne dra på hytte turer!! Ha en flott søndag, klems..

    SvarSlett
  2. Gratulere med ny PC.

    Høres ut som dere har hatt en fin helg.
    Så gøy med ABBA konsert!

    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny pc :)
    Høres ut som en koselig helg. Her ble det innesitting med ei febersyk prinsesse...

    SvarSlett