lørdag 6. mars 2010

vårfølelse og pyntede egg

I dag fikk jeg skikkelig vårfølelse. Vann fra taket dryppet ned i takrennen og snøen på terrassen tinte og lagde våte flekker:) DEILIG!!!
Det har vært overskyet i dag men et par plussgrader så det var nydelig å være ute. Jeg fikk skikkelig lyst til å sette igang med hage arbeidet, så nå må snøen bare tine fort;)

Som så mange andre her i bloggverden har også jeg pyntet egg.

Jonas pyntet også et så nå venter han bare på at det skal fylles med godt:)

Påskeliljer er kjøpt inn og pynter opp i stuen:)

Tidligere i uken ble det en liten bytur og da fikk denne H'en bli med hjem.


Ønsker alle dere gode damer der ute i blogglandia en flott helg:)

9 kommentarer:

  1. For noen utrolig fine påskeegg du har pyntet:)
    Kjempe flotte bilder! Hvordan lager du til den fine pynten i hjørna på bildene?:)
    Ha en fin lørdag!
    Klem Sissel Olin

    SvarSlett
  2. hei.
    å så nydelige egg du har laget,
    herlig å gjøre sånt.
    nydelig det mad farger å.
    ja det går fort til påske nå.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. nydelige egg du har laget :)

    klem

    SvarSlett
  4. Herlige egg! Nå skal det bli godt med påske og vår, denne vinteren føles ut som har vært altfor lang og kald (men sånn er det vel hvert år, er det ikke?! ;)

    Ønsker deg en strålende søndag!

    Klem fra Kaja

    SvarSlett
  5. Kjempefine påskeegg du har pyntet! hvor har du kjøpt dem?

    SvarSlett
  6. Desse eggene vart no så søte...Tror jeg må gå i gang å prøve selv. du ner jo så flink. Hortensiaen som er rosa hadde jeg tenkt å gå til innkjøp av idag..thi..hi..Det er så søtt.Ha en fin uke..

    SvarSlett
  7. Hei!!
    Nydelige bilder du har lagt ut!! :)
    Ville og takke for at du vil være med på giveawayen min..trekningen er i dag;) blir litt av en jobb ;) men artig da! Gratulerer med kvinnedagen i dag! Ha en flott dag! klem fra Cecilie

    SvarSlett
  8. hihi ja, det er litt av en jobb å gjøre..
    vet liksom ikke hva som er lettest og raskest å gjøre det på. Jeg gjør det kanskje mest tungvint, skriver for hånd. Men heldigvis denne gangen så er det ett lodd hver. Da blir det ikke haugevis med lapper!!;) hihi

    klem

    SvarSlett
  9. Skal prøve å få sendt pakken i morgen, gått litt over styr her i dag:) Fin bokstav, akkurat som meg;)

    Ha en flott kveld.

    Klem

    SvarSlett