tirsdag 6. april 2010

Ja da var påsken over for denne gang og mannen har begynt å jobbe igjen. Jeg og ungene fortsetter å kose oss ute i det nydelige været.
Jeg ser virkelig frem til å få kose meg hjemme noen måneder til:)


Den gamle skuffen som jeg hadde i stuen med magasiner i er nå flyttet til kjøkkenet.

Salt og pepperbøssen liker jeg kjempe godt, syns de er såå søte og ønsker meg flere av tingene i denne serien. Vaskekosten er nesten lik den jeg vant hos Monica og som jeg forrelsket meg helt i, så når jeg fant denne her måtte jeg bare kjøpe den:)

Noen sølvskjeer og egenborderte servietter (H for etternavnet vårt), har også fått plass i skuffen


En gammel blomsterkasse blir foreløpig brukt til å ha puter og pledd i. De har en tendens til å havne på gulvet så fort ungene kommer i stuen, så det var godt å få ryddet de litt unna:)


I dag kom det en hyggelig overraskelse i posten, pent pakket inn i rosa papir med hvite polkadotter♥
Tusen takk Unn Eirin for et nydelig hjerte:)

Ønske alle ei fortsatt fin uke!

3 kommentarer:

  1. HEI♥
    AH!Det var kjempe lekkert å bruke skuffa slik!Ein genial ide;)
    Forandring fryder alltid!
    Bilda du viser er nydelege♥
    Tusen takk for gode ord♥
    Ønskar deg ei flott veke vidare:)
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  2. Så fint det ble på kjøkkenbenken:)
    Fine ting inni!
    Klem

    SvarSlett
  3. Det ble kjempefint på benken! Du er så flink til å gjøre det koselig rundt deg. Nyt dagene og finværet!

    SvarSlett