mandag 19. april 2010

Ny uke

Ja da var det mandag igjen. Syns dagene flyr av gårde og jeg får ikke tid til halvparten av det jeg vil gjøre.

På fredag skal jeg og mamma til Mandal og besøke mine besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn:) Eller det er det vi håper på ihvertfall. Nå når denne vulkanen herjer på island er det jo ikke godt å vite om vi kommer oss av gårde.

Vi krysser ihvertfall fingrene og håper på at luftrommet blir klart og at det holder seg åpent:) Det er snart 4 år siden jeg var der nede sist, så jeg gleder meg masse til å se alle sammen igjen:)

Det lille trehjertet har svigersøster laget og på den ene siden står det "Sit long" og på den andre "Laugh often". Dette er samme tekst som står over den ene sofaen i stuen "Sit long, talk much, laugh often". Syn det er sååå søtt:)

På torsdag hadde vi besøk og i den anledning hadde jeg prøvd meg på en oppskrift fått fra Lille persille. Kaken ble kjempegod og det var artig å leke seg med modelieringssjokolade:)
Jeg har tidligere prøvd meg å to andre skjokoladesmørekremer, med disse har smakt altfor mye smør (noe jeg ikke liker). Jonas er veldig glad i å hjelpe å bake og slikke potten etterpå, men på disse to smørekremene har han faktisk spyttet kremen ut igjen.
Heldigvis var denne smørekremen god, alle gode ting er tre, ikke sant:)

Ønsker alle en god uke!

5 kommentarer:

  1. Så fine bilder. Likte det hjertet jeg også:o)

    Enig med deg...tiden flyr alt for fort. Det er alltid så mye som skal gjøres, men stort sett gøye ting da :o) Men så blir jeg ofte hengende etter med husarbeid da.

    Håper dere kommer dere til Mandal.
    Ha en fin uke!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Heisan, så gøy at du skal besøke familien din, håper dere kommer dere avgårde. Jeg skal være sammen med tanten din i morra. Blir kos.
    Nydelige bilder du viser. Den kaken ser dødsgod ut:-) Flott pyntet.

    Ha en strålende uke:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder her inne idag! Håper du får en fin uke og at du rekker å gjøre det meste av det du ønsker. Og rekker du det ikke, så håper jeg du får kost deg i alle fall! ;O)

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  4. Deilig å reise bort en liten tur!

    Morsomt at kaken falt i smak-den så iallefall kjempegod ut.

    Ha en super uke:)

    SvarSlett
  5. Så fine bilder! Ønsker deg en fin helg! :)

    SvarSlett