søndag 11. april 2010

Nytt servise og award:)

Før helgen ble det en liten bytur på meg og mamma og med hjem ble flere godbiter:)


Dette serviset fant jeg på kremmerhuset og falt pladask;) så nå venter jeg bare på besøk så jeg kan få ta det i bruk:)

Siden det var "vennesalg" på KID måtte vi jo handle litt der også;) jeg liker så godt kurvene de har på KID så det har fort blitt et par slike i forskjellige fasonger.


Det ble også noen blomsterpotter.

Vi måtte også innom en nyåpnet hagebutikk i byen. Må si jeg er litt skuffet over utvalget, men HÅPER det tar seg opp mot sommeren:)
Jeg fant ihvertfall en liten søt blå-lilla blomst som fikk bli med hjem:)


Denne awarden har jeg fått hos Astrid med bloggen Lisje Astrid's husblogg og
Linda med bloggen Min idyll.
Tusen takk begge to, jeg ble kjempe glad:)

Med awarden følger følgende:

Kopier awarden til din egen blogg

Link den til den du fikk den fra
Skriv 7 interessante ting om deg selv
Send den videre til 7 andre bloggere
7 interessnte ting om meg selv...hmmm..vet ikke om det er så interessant akkurat men her kommer nå 7 ting hvertfall:)
- Jeg har mange planer om ting jeg vil ha gjort og syns alt tar for lang tid.
- Jeg er veldig klar for å ta fatt på hagearbeid og "byggeprosjekter" utvendig på huset.
- Bruker gjerne penger på interiør istedenfor klær eller annet til meg selv.
- Har ikke grønne fingre så er spent på om jeg noen gang vil få den rosehagen jeg drømmer om.
- Jeg elsker å være hjemme med våre søte små, og vil helst slippe å jobbe;)
- Jeg er veldig glad i gamle møbler/ting og historeier om familien
- Jeg hakker gjerne is og "flytter" på snø for å hjelpe våren;) syns kanskje jeg er litt vell ivrig, så føler nesten jeg må gjemme meg når naboene kommer ut;) hihi

Jeg vil gi awarden videre til:

Aases fantastiske verden
Lottas himmelrom
Lyse drømmer
Lille persille
Bomull
Aunegards lille krypinn
Fru Glitters Hus

Tusen takk for alle de koselige kommentarene dere legger igjen her hos meg. Jeg setter umåtelig stor pris på hver og en av dere, og gleder meg over hver en kommentar:)

Ønsker alle en fin uke og håper på MYE sol:)

2 kommentarer:

  1. HEI Linda♥
    Velfortjent award♥
    Det servicet var rett og slett vakkert!Skjønar godt du vil dekke bord nå ja:)
    Kjekt å bli betre kjendt med deg:)
    Eg likar og godt å vere heime med barna♥
    Å Ja! Det er kjekkare å kjøpe interiør enn klær;)
    God ny veke til deg♥
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg:) Gratulerer så mye med award:) Sier tusen takk for at jeg har fått den fra deg, men jeg er litt treig med slike så jeg lager innlegg med dem om jeg får tid..... De blir ofte bare liggende, desverre:( Det betyr ikke at jeg ikke setter pris på å få! Så koselig at du stikker innom og legger igjen små hilsner:)
    Ha en fin helg, i morgen er det bursdagskakebakingsdag! Puh:)

    Mange klemmer fra meg:D

    SvarSlett