onsdag 7. april 2010

Sengegavlen er kommet opp:)

I dag har vi ENDELIG fått opp sengegavlen og sengehimmelen på soverommet vårt.
Jeg skjemmes litt over at det har gått så vanvittig lang tid, men bedre sent enn aldri ikke sant:)


Når vi bestilte sengesettet som lille prinsessa fikk i dåpsgave (31.mai) fikk jeg også Trude til å brodere monogram på en stoff som jegt skulle bruke til sengegavl (jeg hadde ikke kjøpt meg borderimaskin da). Er bare KJEMPE fornøyd med monogrammet, så TUSEN TAKK atter en gang Trude:)♥
Trude er en kjempe flink og kreativ dame og å handle fra henne er virkelig en glede:)

Jeg har som så mange andre kjøpt disse søøøte små bordene på IKEA og malt de hvite (selvfølgelig;)).
Syns de passer perfekt som nattbord:) Nattbord lampen har min bestefar laget og jeg er bare så gla i den. Lampeskjermen har jeg leeenge hatt plan om å bytte ut, men igjen TING TAR TID;)
På nattbordet ligger også litt godt lesestoff, "Gamle hus og hager" er virkelig et magasin for meg og jeg storkoser meg nå det kommer i posten:)


Ønsker alle som er innom mitt lykkelige hjem en fin kveld!

17 kommentarer:

  1. Wow,så utrolig fint det der ble! :) Det er virkelig den fineste senga jeg har sett!:)
    Veldig misunnelig:)

    Bedre sent en aldri, å når det blir så bra, kan det godt ta litt tid:)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble!!! Ei skikkelig drømme-seng :)

    Klæm fra Eva

    SvarSlett
  3. Så romantisk og fint det ble:)

    SvarSlett
  4. Nyyydelig! Har du laget gavlen helt selv?

    SvarSlett
  5. Nydelig sengegavl Linda!

    Jeg har også det bladet på nattbordet mitt nå (og det skal spares i tilfelle jeg får meg sveitserhus en dag *drømme*)

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  6. WOOOOOOW!
    Dette vart veeeeldig lekkert!
    Og såååååå romantisk♥
    Eg har noko til deg inne hos meg♥
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  7. Lekkert soverom;)
    Gooood helg!
    Klem

    SvarSlett
  8. Oj, det ble LEKKERT!!! Nydelig bordert og! Nå kommer du til og sove som prinsessa på erten :) Utrolig koselig man kan gjøre det på ett soverom. Og di små bordene er geniale som nattbord, helt enig! Ønsker deg en flott kveld :)

    SvarSlett
  9. tittei:)
    Har noe til deg inne på bloggen min

    SvarSlett
  10. Heisann, jeg kom innom bloggen din via via, og det er jeg veldig glad for! Så mange fine bilder du har tatt.

    Jeg går å drømmer om en slik sengegavl som din, og lurer veldig på hvor du har fått tak i den.

    God søndagskveld!

    SvarSlett
  11. Så kjempefint med signatur på sengegavlen!! Nydelig er den.Har laget en egen variant på min blogg med en akrylduk faktisk!! Ta en titt ;-) Signe

    SvarSlett
  12. For et flott soverom! Den sengegavelen likte jeg!
    Trude har hjulpet meg også flere ganger.
    Kjempefin blogg du har. Slenger meg til som følger jeg :-)

    Ha en fin helg!

    Ingunn

    SvarSlett
  13. Hei! Nyydelig sengegavl! =) Jeg holder på med samme prosjekt nå, og ble helt hodestups forelsket i broderingen! :) Men er ikke så flink å sy, er det sydd for hånd? Noen tips?
    Ha en finfin søndag! =)

    Benedikte

    SvarSlett
  14. Hei Benedikte:) så koselig at du likte sengegavlen vår, jeg er også kjempe fornøyd med den. Broderingen er gjort på en broderimaskin. Jeg kjøpe stoff og sendte det til Trude (hvis du trykker på navnet hennes i innlegget kommer du til siden hennes) hun fikk jobben med i brodere til meg mot 250,-. Syns det var en helt grei pris til noe som ble så bra:)

    Lykke til meg prosjektet:)

    SvarSlett
  15. Hei :)
    Helt nydelig sengegavl!
    Kan hvem som helst bestille hos trude, eller kjenner du henne personlig?

    SvarSlett
  16. Takk for det:) jeg er veldig fornøyd med den selv også:)
    Jeg skrev bare en mail til trude, og hun var så snill at hun tok på seg oppdraget:)
    hun lagde flere monogramforslag til meg som jeg fikk velge mellom.jeg kjøpte bare stoff og merket av på hvor jeg ville ha monogrammet og sendte det ned til henne, så tryllet hun det hele frem:)

    lykke til hvis du skal lage sengegavl:)

    SvarSlett