onsdag 26. mai 2010

Bursdagsgavene mine:)


Tenker å vise dere noen bilder fra stuene i dag og mine bursdagsgaver som jeg er VELDIG fornøyd med:)
Denne hyllen kjøpte jeg i dag for bursdagsgave penger jeg frikk av svigers. Hyllen er pyntet med noe bruktfunn (vasen på toppen og sølvplett skålen), bildet i nederste hylle var bursdagskort fra min kjære søster, syns det var så søtt så det får stå fremme:)


Fra mine kjære fikk jeg fuglebur, lyslykt, serviettholder og klær:)


Rosene er fra et vennepar, samt penger som jeg kjøpte meg dette søte fatet med nettingklokke for:)

(Ååå som jeg gleder meg til å få byttet ut denne svarte sofaen, den passer virkelig ikke inn her lengre, men må jo si at jeg syns det er veldig praktisk med skinnsofa og små klissete barnehender:) )

Jeg og mamma bestilte noen vare fra Jotex for en tid tilbake og deriblandt bursdagsgaven min. Så denne klokken og to engler har fått sine plasser for en god stund siden:) Jeg får også et hekletpledd fra de men det er ikke kommet enda.

TUSEN TAKK alle sammen for de nydelige gavene jeg har fått, jeg er bare SÅÅÅÅÅÅ fornøyd. Om et halvt års tid inviterer jeg til kake på nytt og feirer at jeg er blitt 26 og et halvt år;)

Ønsker alle en fin onsdagskveld, nå er det snart helg igjen:)))))

3 kommentarer:

  1. Så fine ting du har fått og kjøpt! Hvor fant du den hylla?

    SvarSlett
  2. Så utrolig flotte ting du har kjøpt deg, jeg elsket hylla, den var så romatisk :)
    Nydelig bilder du viser!

    Gratulerer så mye med dagen som var :)
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med overstått dag. Gøy med bursdag, særlig når en sitter igjen med så flotte gaver som deg.

    Ønsker deg og dine en strålende, solfyllt helg, klem.

    SvarSlett