torsdag 20. mai 2010

En liten give away..

Da var huset ferdig vasket og vi er klare for langhelg.
Planene for helga er ikke helt klare enda, mulig drar vi for å se på en campingvogn vi kanskje skal kjøpe:)

Telleren min har passert utolige 15 000 og jeg fyller 26 år i morgen, så da tenkte jeg det passet bra med en liten give away.


Det eneste du trenger gjøre er å legge igjen en kommentar på dette innlegget. Ønsker du å linke eller følge meg må du gjerne gjøre det, men det gir ingen ekstra lodd.
Har du ikke blogg kan du sende meg en mail (mailadressen står til høyre på siden min)
Trekningen er 31.mai.

Gaven har jeg ikke kjøpt enda, men trur nok jeg skal finne noe som faller i smak:)

Håper mange vil være med:)
Lykke til!

21 kommentarer:

  1. Hei søte du! Gratulerer med morgendagen - og med antall besøkende:) Lykke til i vognjakten.

    Ha en fin kveld og god bursdag i morgen.

    *Klem*

    SvarSlett
  2. Woohooo, først ute!
    Er gjerne med på giveaway :)

    Gratulerer med 15 000 og bursdag i morgen :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med morgendagen :) Jeg vil gjerne være med på trekningen! :)
    Kos deg MASSE i morgen! Stor klem!

    SvarSlett
  4. Heisann:) jeg vil veldig gjerne være med på giveaway, så spennede. Vi mler hele huset i eggeskall farge, på vinduer og alt, da er det hvitt men ikke kritthvitt (er så redd det skal bli glirite i solen da) Maler undt vinduer og alt i samme farge og er veldig fornøyd til nå, håper bare vi får det meste unnagjort før ferien. Men vi klarer jo ikke male hver dag for det skjer jo ting utenom også. Idag har jeg vært å besøkt bestevenninna mi som nettopp har fått ei lita jente...åhh så kjekt det var og nå kjenner jeg det kribler i hele meg etter en ny selv, hihi De er jo bare så hærlige. Ønsker deg en videre fin torsdagskveld. klem monica

    SvarSlett
  5. Gratulerer med bursdag i morgen og besøkende!Jeg blir gjerne med på give away. Linker den også jeg :)

    Ha en fin dag!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  6. Gratulerer med bursdag + mange besøk. Selvfølgelig vil jeg være med på trekningen.

    Linker uansett jeg.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  7. Gratulere så mye med bursdag og mange besøkende;)
    Vil gjærne være med!
    Ønsker dere en strålende fin langhelg;)
    Klem C

    SvarSlett
  8. Så koselig med give away. Jeg slenger meg med.
    Klem

    SvarSlett
  9. Hurra for deg som fyller ditt år! Ja deg vil vi gratulere!
    Alle i ring omkring deg vi stårog se, nå vil vi marsjere,
    bukke, nikke, neie, snu oss omkring,danse for deg med hopp og sprett og spring.
    Ønsker deg av hjertet alle gode ting! Si meg så, hva vil du mere!

    Høyt våre flagg vi svinger. Hurra! Ja, nå vil vi riktig feste! Dagen er din, og dagen er bra,men du er den allerbeste! Se deg om i ringen, hvem du vil ta! Dans en liten dans med den du helst vil ha! Vi vil alle sammen svinge oss så glad; En av oss skal bli den neste.

    Vil gjerne være med på din give-away. Klæmma fra Ingrid

    SvarSlett
  10. GRATULERER MED DAGEN SØSS!!!
    Æ e selvfølgelig med på trekninga di!!
    HA en fin dag, glede mæ til kake i ettermiddag.
    Gla i dæ!!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med de mange besøkende og ikke minst med dagen;) Feir med måte.
    Blir gjerne med på give away.
    Ha en fin pinse helg.
    Klem J.

    SvarSlett
  12. Gratulerer med så mange lesere, og dagen! Nyt den masse :) er gjerne med på give away`n din :)
    God helg :)

    SvarSlett
  13. Jippi :)
    Vil veldi gjerne være me på give away :D

    Håpe du har en flott bursdag!
    og ikke minst får en flott pinse :)

    klæm Trine

    SvarSlett
  14. HEI♥
    GRATULERER MED OVERSTÅTT ♥
    Klart eg vil vere med:)
    Nyt pinsa♥
    Klem frå AStrid:)

    SvarSlett
  15. Hei,
    Smart med norgesglasset:)

    Melder meg på din give away

    Klem

    SvarSlett
  16. Hei, og gratulerer med mange besøkende og bursdagen som var:o)
    Blir gjerne med på din give-away vettu:o)

    Klem line

    SvarSlett
  17. gratulerer med overstått, og masse bloggbesøk. jeg vil gjærne være med på give away :)

    SvarSlett
  18. Heisan du. Gratulerer med så mange besøkende. Morsomt! Jeg vil veldig gjerne være med på din give away.
    Krysser fingre og tær.
    :) Susanne

    SvarSlett
  19. Grattis med både bursdag og besøkende :)

    Jeg vil så klart være med :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  20. Hei hei :)

    Gratulerer med overstått bursdag... ☺

    Jeg blir selvølgelig med i trekningen din... :)

    Klemmer fra Malin Virginia ♥

    SvarSlett
  21. WOW, gratulerer!! Jeg vil såklart gjerne være med i trekningen din også!!

    klem Aase

    SvarSlett