mandag 10. mai 2010

Forandring fryder...



I går fikk jeg lyst til å flytte litt på et par av møblene i stuen. Jeg har lenge følt at skapet vi fikk av bestmoren til mannen har blitt litt gjemt bort, eller ihvertfall ikke like synlig som jeg kunne ønske at det var. Skapet og skjenken måtte derfor bytte plass.


Dette førte også til at noe av pynten fikk ny plass.
Bytter dere mye rundt på pyntet, eller står det meste på sin faste plass?


I dag har vi også hatt en innedag. Jonas har enda litt feber så selv om solen skinner ute har vi måtte kose oss inne. Når gullungene har lagt seg til kvelden skal jeg ihvertfall ut og få med meg litt av kveldssola:)


Speilet over skjenken har jeg ikke fått flyttet enda så det henger litt skjevt.



Jeg har plantet sitronmelisse, gressløk, og persille i hermetikkbokster. Syns det var riktig så dekorativt, skulle egentlig hatt blonde rundt, men er fri, så enn så lange får det holde med hampsnor.


Ønsker alle en fin ellermiddag!

6 kommentarer:

  1. Hei!
    Så koselig det blei;)
    Tenkte også å plante litt,det er jo gøy å se om det kommer noe opp.
    Ha en fin kveld og håper du får deg litt kveldssol.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint og lyst og lett det ble. Dette kan du.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig du har det i stua:O)
    Ommøbleringen så kjempefin ut.

    Jeg er ikke så flink til å flytte på tingene mine, men litt blir det jo;)

    Ha en fin kveld!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  4. Heihei:D

    Kom akkurat over bloggen din:D Nydelig var den! Dere har et nydelig hjem og familie:)

    Her kommer jeg innom igjen:D

    Silje

    SvarSlett
  5. Det ble kjempefint! Jeg flytter litt rundt på pynten, men noe har nok (dessverre?) fått sin faste plass...

    SvarSlett