søndag 23. mai 2010

Her er det bare regn og dårlig vær for tiden, så det frister lite å holde på ute.
i går etter ungene var lagt seg gikk jeg og min kjære ned i kjelleren og tok en skikkelig opprydding i det som skal bli kjellerstue. Det er utrolig hvor fort ting hoper seg opp. Dette er et rom som, ødelagte leker, forsmåe klær, malingsprosjekter og annen rot blir "lagret", så det var deilig å få ryddet litt:) Men det tar nok ikke lenge før vi må ha en ny opprydding her igjen...hihi... gleder meg til vi er ferdig med kjellerstuen så slipper vi alt dette rotet (her ihvertfall) ;)

Siden det blir lite hagearbeid har jeg malt noe av den gamle pynten min. Lysestakene på kjøkkenbordet har blitt hvite og fått litt blondepynt:)
Sølvskålen er et bruktfunn jeg fant på fredag.


Denne skålen/blomsterkrukken har også vært under malekosten en tur.


Jeg hadde en kjempefin bursdag på fredag og fikk kjempemasse fint:) Liker bursdager jeg, bare synn det er et helt år mellom dem. Kanskje jeg må begynne å feire halvårsdagene også;) Bilder av det fine jeg har fått kommer etterhvert.

(Et norgesglass har også fått ny funksjon i disse regnværedagene. Jeg bare elsker disse norgesklassene, syns det er så lekkre og anvendelige til det meste:) )

I ettermiddag skal vi dra å se på ei camingvogn. Jeg er vant med campingvogn fra jeg var mindre og syns det er kjempekoselig:)

Vil minne om give awayen min. Ønsker du å være med på denne finner du link oppe i høyre hjørne på bloggen min.

Ønsker alle en fin 1. pinsedag!

4 kommentarer:

  1. Godt og få ryddet litt i gammelt rot. Vi tar vel vare på litt mer enn nødvendig.
    Det norgesglasset ditt ble kjempefint. Smart!!
    Har slike lysestaker jeg også! Dine ble fine. Kanskje jeg skal herme etter deg! Ikke dumt for mine står på loftet.

    Ha en fin dag!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  2. Hei♥
    Alltid godt å få rydda opp i rot!
    Kjempe fine bilder du viser!Å det norgesglaset...Sååå lekkert det blei da!
    Koselig kjøken:)
    Blomsterkrukka vart nydeleg!

    Give away altså;)Det vil eg vere med på♥

    Tusen takk for gode ord frå deg:)
    God 1.pinsedag til deg og♥
    KLem frå Astrid:)

    SvarSlett
  3. Men,eg kjem ikkje inn til give awayen...Er den linka?

    SvarSlett
  4. Hei og gratulere med vel overstått bursdag! :) Gikk det bra på campingvogn-titten? Vi har nettopp fått vårres vogn på plass der den skal stå på sesongplass i sommer.. håpe og trur at det kommer til å bli bra med litt campingliv :)

    SvarSlett