lørdag 1. mai 2010

Hjemme igjen etter en liten husmorsferie:)

På onsdag kom jeg hjemme etter å ha vært 6 dager i Mandal og omeng på besøk hos familie. Jeg fikk treft besteforeldre, tanter, onkler og søskenbare. De fleste hadde jeg ikke sett på 4 år så det var kjempe koselig treffe alle igjen:) ♥

Det var fantastisk deilig å kommer hjem til mann og barn. Jeg hadde savnet de masse, kanskje spessielt gullungene mine som jeg ikke har vært borte fra før. (Det var en tårevåt avskjed når jeg dro..hihi)

Med meg hjem fra betsemor og bestefar fikk jeg noen gamle skatter ♥
TUSEN TAKK atter en gang=)
Her er noen av dem:

(en gammel sigareske)

(En stampe med lekkre utskjøringer)

(en over hunder år gammel juletrekule. Spørs om jeg tør henge denne på treet? Jeg fikk også et spir til å ha i toppen av treet, men den får dere ikke se før til jul;) )

De andre skattene får dere nok se etterhvert:)

***

Det er blitt tredisjon å ta bilder av hagen til bestemor og bestefar når vi er der nede, så dette måtte selvfølgelig gjøres denne gangen også.


Selv om mange av plantene i hagen ikke har fått blader og blomster enda, syns jeg hagen er nydelig.

Betsemor og bestefar har virkelig grønne fingre og koser seg med hagestellet. Jeg ville gjerne hatt en slik hage, men trur jeg måtte leid gartner for å passe på den;) hihi


Da jef var 3 år flyttet vi nordover, men når vi lander på Kjevik eller kjører gjennom sørlandsporten føler jeg med hjemme på en måte. Jeg vet ikke helt hva det er som gjør det. Selvfølgelig har det noe å si at hele familien på mamma side bor der nede, men føler at det er noe mer som spiller inn. Klima, skjærgården, sørlandshusene, de nydelige hagene....kanskje det er alt dette jeg liker;)

Ønsker alle en fin lørdagskveld!

5 kommentarer:

  1. hei Linda.
    åå det høres ut som en hyggelig tur du har hatt,
    koselig å hilse på familie,men godt å komme hjem igjen.
    nydelige skatter du fikk.
    ønsker deg en flott mai helg,
    klem fra sylvia på sørlandet.

    SvarSlett
  2. Så koselig å ha en husmorsferie, og på sørlandet tilogmed,deilig...Flotte skatter du hadde fått med deg..Ha en flott søndag,klems..

    SvarSlett
  3. Ser ut som du har hatt en fin tur:) Mamman din må være litt gal som flyttet fra det fine stedet og til kalde nord;) Var vel andre ting om veide opp for klimaet tenker jeg*ler*

    Ha en skjønn kveld Linda ♥

    SvarSlett
  4. Så mye fint du fikk med deg her!! :) Kjempe gøy..
    God natt! klem klem

    SvarSlett
  5. Så koselig med en ferie for å besøke familien. Fine ting du hadde fått :)
    Velkommen til give away hos meg :)
    Trude :)

    SvarSlett