søndag 9. mai 2010

Ny tallerkenhylle :)

ENDELIG har jeg fårr en tallerkenhylle i hus. Jeg har leeenge sett etter en, men har liksom ikke funnet helt den jeg vil ha.


Jeg var innom kremerhuset tidligere i uken og da fant jeg denne hyllen. Den ble egentlig kjøpt for å ha bøker i på rommet til lille prinsessa, men fant ikke helt riktig plass.
I vente på den perfekte hyllen til å ha i stuen får denne pynte opp:)

***

Det blir liten tid til blogging for tiden. Dagene går i ett, med hagestell og bytting av rekkverk på verandaen. Når bare temperaturene blir bedre skal jeg også sette igang med å male huset. Gleder meg til å få fort den gule fargen på huset:)

I hagen har vi for øyeblikket ingen blomster eller busker. De som var der når vi overtok huset var så puskete og lite velstelt så de har vi fjernet. Hvilke planter og hvor de forskjellige skal stå vet jeg ikke enda men det som er sikkert er at det blir nok en del roser og andre fine busker med blomster på:)

***
Helt til slutt lurer jeg på om noen vet hva som feiler hortensian min, hvis det feiler den noe da?
Den var lyserosa og kjempe fin før men nå har blomstene blitt grønne:( Har jeg vannet den for lite, eller for mye kanskje?


Ønsker alle en super søndag! Her er været nydelig i dag men vi har to febersyke unger så vi får nyte solen som skinner inn vinduene i stede.

2 kommentarer:

  1. Hei♥
    Kjempe fin tallerkenhylla!Med masse fin pynt!
    Ønskar deg ein god søndagskveld og ei kjekk ny vårleg veke med masse sol og glede:)
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  2. Enkel og grei tallerkenhylle du har funnet tak i. Og det koselige brødfatet...ojjj. Håper det ikke vart noe langvarigt meg de små men bare litt snufsete..

    SvarSlett