mandag 31. mai 2010

Skap før - etter og vinner på give away


Vitrineskapet som vi hadde i stuen før, har lille prinsessa fått som klesskap på rommet sitt.

Slik så skapet ut FØR:

(Bildet er lånt fra jysk)

Jeg ville ikke ha i rillene på skapdørene og på siden så disse ble sparklet igjen før det ble flere lag med maling. Den øverste hyllen ble byttet ut med en garderobestang så jeg får hengt opp kjoler og skjørt. Sokker, strømpepukser, hårpynt, og pensko har fått hver sin eske, så blir det litt mindre rot:)

På innsiden av glassene har jeg stiftet et beige stoff og pyntet med blonde.
Knottene kjøpte jeg i Mandal når jeg og mamma var sørpå.

***

I går slappet vi bare av og koste oss. Mannen var en tur ute og vasket resten av huset utvendig, så nå er det snart klart for maling:)

Etter lille prinsessa hadde fått en liten lur dro vi på besøk til et vennepar, kjempekoselig:)

Ettermiddagen tilbrakte vi hjemme sammen med min søster, kjæresten hennes og ungene. Mannan stekte sveler som vi hadde til kveldsmat, og Jonas hjelpte meg å dekke bordet:)


***

I dag er det et år siden prinsessa ble døpt. GRATULERE sa masse med dåpsdagen lille snuppa! Vi er kjempe glad i deg alle sammen♥


***
Så var det tid for å trekke vinneren på give awayen min.
Premine blir denne fine lykten fra skeidar.



Og vinneren er....

....Susanne som deltok på mail.
GRATULERE!

Send meg adressen din så kommer pakken i posten:)

Ønsker alle en fin uke!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren!
    Så nydelig det skapet ble. Virkelig flott!

    Ha en fin uke!
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  2. Hei hei, så flott det skapet ble.
    Grattis til den heldige vinneren.
    :) Susanne

    SvarSlett
  3. Va veldig koselig i går :) gla vi får til så ofte nu;) Gla i dokker!
    Grattis til vinneren!!

    SvarSlett
  4. Så koselige bilder!
    Har også tenkt tanken på å bruke et vitrineskap til diverse annet.
    Ditt ble jo ordentlig flott;)

    Ha en fin kommende uke!
    Klem C

    SvarSlett
  5. Grattis til vinneren..Så flott det skapet ble, ble virkelig noe helt annet, og pent innredet inni, snakker vi orden i sysakene ja..Planteloppemarked var kjempe koselig, var første gang for meg idag. Men hadde vel kanskje ikke regnet med "spisse" albuer,hihi..klems

    SvarSlett
  6. Så nydelig skapet ble. var jo kjempe lurt å lage det til kles skap.

    Gratulere til vinneren.

    I dag skinner sola helt nydelig her i Sør:-) så det blir nok lit uteliv på meg i ettermiddag.

    Ha en fin dag videre

    SvarSlett