onsdag 9. juni 2010

Award og hagebok

I et tidliger innlegg fortalte jeg at deg var ute etter boken "Håndbok i plante- og hagestell". Denne fikk jeg et anonymt tips om at lå ute til salg på Qxl. Jeg la selvfølgelig inn bud og nå har jeg fått boken:) Tusen takk anonym♥


Jeg fikk også et tips fra Monica "Det lille ekstra" at jeg kanskje fant den på "skrotnissen.no". Han hadde den ikke nå, men jeg fant mye annet der som jeg kanskje skal vise dere i morgen:)

***

Jeg har vært så heldig å fått to awarder fra to damer med flotte blogger. Med begge awardene fulgte det en utfordring, "fotell 7 ting om deg selv".
Trur jeg slår disse sammen og bare forteller 7 ting jeg;)


Denne fikk jeg fra Marit med bloggen Huset ved elven


Denne er fra Ingunn med bloggen Villasol

Begge er flotte kreative damer og du finner masse inspirasjon på bloggene deres:) Så tusen takk begge to ♥

Så til de 7 tingene om meg selv:



* Jeg ønsker meg en hage fylt med roser og andre vakre blomster

* Er utolmodig, ting skulle helst vært ferdig i går

* Jeg har en fanstastisk mann og to nydelige unger

* Jeg er veldig glad i sjokolade

* Jeg har mange prosjekter på gang akkurat nå, og flere som står og venter

* Er veldig glad i sommeren (Forhåpentligvis får vi noen bedre temperarturer snart)

* Er veldig glad i gamle skatter (min kjære er litt fortvilet til tider over hva jeg tar i hus) hihi..



Awardene skal jeg gi videre til 7 personer.
Dette er blogger jeg er innom nesten daglig og koser meg masse med♥
Dere får ta med dere begge awardene, det fortjener dere:)

Lille persille
Det lille ekstra
Lisje astrid's husblogg
Bomull
Minkas rede
Anitas hus
Lottas himmelrom

Ønsker alle en fin onsdag!

3 kommentarer:

  1. Hei Linda♥
    TUSEN ♥ TAKK!
    Set stor pris på at du vil gi awarden til bl.anna meg:)
    Lekkert på soverommet nedom her!

    God onsdag♥og takk for fine ord frå gode deg:)
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  2. Heisann, tusen takk for awarder fra deg..og ha en flott dag videre, klems..

    SvarSlett
  3. Kjekt å se at du fikk tak i boken!
    :-)

    SvarSlett