søndag 6. juni 2010

Gamel merkelapp og gamle vinduer

Vil vise dere disse gamle merkelappene som har hengt på en byggmel pose, kjøpt på Ballangen samvirkelag i sin tid:) Er meget fornøyd med å få de i hus:)
Enn så lenge henger di på hyllen over sofaen i stuen.


Denne helgen har Jonas vært på hyttetur sammen med svigers (mor og far), og bare koset seg. På lørdag dro jeg, min kjære og pappa til Fauske for å se på en campingvogn, mens lille prinsessa var sammen med mormor. Jeg skal innrømme at jeg begynner bli litt lei av å se på alle disse vognene så håper vi snart finner en vi kan trives i:)


Natt til søndag var vi i Ballangen hos mamma og pappa å koste oss med taco og kortspill:)
Mens vi satt å spillte hørte vi på radioen at barneskolen i Ballangen sto i fyr og flamme:( Gud så trist:(

(Bildet er lånt fra www.fremover.no)

Før vi kjørte hjem i dag ble det en trilletur til en hytte/gammel gård som pappa holder på å restaurere. Pappa har byttet vindu i hytten, og jeg har vært så heldig å få flere av de gamle vinduene..(gliser). Har ikke helt bestemt meg for hvor de skal stå men siden jeg får flere kan jeg nok ordne flere av ideene mine:)

(Dette bildet er lånt fra landstil)

Når Jonas kom hjem hadde han med blomster til meg:) Dette er de første blomstene han har plukket som det også har vært stilk på, så det varmer godt i mammahjertet når jeg ser på disse som står på bordet:)♥


Ønsker alle en fin ny uke!

2 kommentarer:

  1. Åh, så koselig med blomster fra prinsen, kan tenke det var godt ja:)
    Kjempelurt å bruke et gammelt vindu som dekorasjon, blir spennende å se hva du skal bruke dine til:)

    Tora

    SvarSlett
  2. Heisann...Så trist med skolen, det så ut som en flott byggning. Men så heldig med vinduene, og kjekt å få flere, er jo mange måter å bruke dem på..klems

    SvarSlett