torsdag 10. juni 2010

God helg!!!

Ja da var det helg igjenn dere.... DEILIG:)
Min kjære er ferdig med overtidsarbeidet for denne gang og sommerarbeidstiden begynner i dag, så nå får jeg mannen hjem kl 15:) Det blir godt for oss alle♥


I dag skinner solen til tider gjennom skyene så jeg har et håp om at det skal klarne opp å bli riktig så fint i dag:)

Her i huset er vi helt klar for helg i dag, huset vasket jeg og ungene i går. Sengene er skiftet på og vaskekjelleren nesten tom for klær så her er det bare å nyte dagene♥

Forhåpentlig vis blir det litt husmaling på meg og snekkring på mannen i helgen.

På lørdag er det barneløp i byen og overskuddet går til stiftelsen Ragnar's Care Fundation.
Ragnar var en 2 1/2 år gutt som omkom sammen med så mange andre under tsunamien i Khao Lak,Thailand 26.12.04. Ta gjerne en tur innom nettsiden http://ragnarscarefoundation.com/ og les hva de driver med og deres triste historien fra 2.juledag i 2004.


Med disse bildene fra stuen ønsker jeg dere en finfin helg!

3 kommentarer:

  1. nydelig innlegg,
    da vil jeg bare ønske dere alle en riktig god helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. God helg til dere også! Her er husmalingen enda på tankestadiet. Er usikker på fargen...

    SvarSlett
  3. Hei Linda♥

    Nydelege bilder frå di vakre stue♥

    Så lyst og lekkert!

    Tusen takk for kos helsing frå deg♥

    Nyt søndagen:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett