torsdag 3. juni 2010

I dag hadde jeg tenkt å vise dere noen bilder fra gangen og det nye som er kommet opp der, med det kan jeg desverre ikke:(
Glass og speil butikken i byen har faktisk klart å levert meg glass istede for speil. Trur du jeg var missfornøyd når mannen kom hjem med dette. Grrrr...
Jaja...det gikk fort å få skjært til glasset så forhåpentligvis tar det ikke mange dager før jeg har speil i rammene mine:)

Jeg får istede vise dere det fine serveringsbrettet jeg fikk i bursdagsgave av min kjære søster og kjæresten hennes (tenk at jeg glemte å vise det sammen med di andre gavene mine, jeg skjemmes).

De har tatt seg en langhelg i københavn og stor koser seg sikkert kjempemasse kan jeg tenke meg. Jeg er bare LITT misunnelig:/

Søster har forrresten give away, så har du ikke meldt deg på denne kan du gjøre det her:)


Kleshengeren med tørkepapir har blitt flyttet til den ande siden av kjøkkenvinduet.
Forkledet som henger på knaggen har betsemor vevet når hun gikk på husmorskolen, og melskjeen som står mot veggen fant jeg på en antikkvitetsbutikk i sverige.

***

I går var svigers på besøk og vi koste oss med årets første smak av jordbær (ihvertfall for min del). Istede for jordbær med fløte og sukker på som vi normalt spiser pisket jeg denne gang krem og blandet jordbær og marengs i. Kjempe godt:)


Min kjære har jobbet overtid hver dag denne uken og det høres ut som det blir en del neste uke også. Så som dere skjønner skjer det lite på snekkringsfronten her, men istede får jeg gjort ferdig litt småting som har ligget å ventet.

Ønsker alle en fin torsdagskveld!

4 kommentarer:

  1. Hei :)
    Fin bett!!
    Men den skåla med jordbær,MMmmmmmmmm
    Fikk sååå lyst på :)

    Klem Siw

    SvarSlett
  2. Hei!
    Nydelig brett du fikk i bursdagsgave ☺
    Jeg elsker jordbær og har allerede rukket å spise x-antall kurver i år ♥ Jordbær med marengs og krem så kjempegodt ut ☺

    SvarSlett
  3. Hei! Vet du hvor det brettet er kjøpt?! :)

    SvarSlett
  4. Hei Lina:) brettet er kjøpt på Home & cottage i Oslo

    SvarSlett