søndag 13. juni 2010

lille speil...

på veggen der.....
Ja da har jeg endelig fått opp speilet på vegget over konsollbordet i gangen.


Rammen er kjøpt på IKEA og har fått noen strøk med hvitmaling.


Biblene og blonde korset er kjøpt på "skrotnissen.no".

Jeg har også kjøpt nytt speil i dette lille sminkespeilet. Speilet fant jeg faktisk på søppelfyllinga sist vi var å kastet søppel. Jepp du leste rett... søppelfyllinga... hehe...
Er vel ikke mange som tar med seg ting hjem fra søppelfyllinga akkurat, men dette speilet kunne jeg bare ikke la være der, det er jo altfor fint til å kastes:)

(bildet ble vist litt mørkt)

I går var ungene å sprang løp i byen og fikk t-skjorte, medalje, is, pølse, juice og drikkeflaske.


Ungene var kokfornøyde og vi koste oss skikkelig på gresset utfør rådhuset.


Jonas koser seg skikkelig med is i den ene hånden og pølse i den andre:)


På premiene står det "barn hjelper barn" ♥

Etter barneløpet kjørte vi på besøk til bestemoren til min kjære, og var også innom huset hun bodde i før (som onkelen til min kjære har overtatt) og fikk med oss en skjenk, en sofa og en stol hjem:) sofaen og stolen skal med tiden trekkes om, men enn så lenge blir det vel bare lagt pledd i dem. Skjenken er i samme serie om det skapet vi har fra før så det glir rett inn i stuen etter noen strøk med maling:)
Skal vise dere bilder av dette etterhvert.



I dag regner der her, igjen:( så da lager jeg noen marengsbunner, syns det er så kjekt å ha noe liggende på lur i tilfelle det kommer gjester. Og marengsbunner er jo kjempegodt med krem og frykt på:)
Prøver meg på en ny type marengs i dag...en med kakao og kaffe, så får vi se hvordan dette smaker:)


Ønsker alle en finfin søndag, så HÅPER jeg på sol og varme fremover:)

4 kommentarer:

  1. Heeeia.

    Masse fine bilder og speilet ble veldig fint!;)
    Vi har bakt boller og koset oss på en ellers så grå søndag..

    Ha en fin kommende uke!

    SvarSlett
  2. Så fint det ble med speilet over konsollbordet!
    Hvordan ble forresten marengsbunnen med kakao og kaffe? Har du lyst til å dele oppskriften?

    Ha en fin søndagskveld:-)

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Nå har jeg snust litt rundt i bloggen din, og for et herlig hjem du har :)
    Likte kombinasjonen av det hvite og det hverdagslige, på den måten fungerer det hvite mye bedre enn hos mange andre synes jeg...

    Takk for titten og ha en fin dag :)

    SvarSlett
  4. Hei :)

    Ble fint i gangen din :)
    Så ut som ungene koste seg skikkelig :)

    Ha en fortsatt fin dag.

    Klem Siw

    SvarSlett