mandag 7. juni 2010

Pyntet litt på soverommet

I dag har jeg hengt opp en hylle på soverommet. Hyllen har jeg bare laget av en gammen hobbyplate og et par hylleknekter.
Tenk det er snart to år siden vi pusset opp soverommet, og enda er jeg ikke ferdig men å ordne og pynte slik jeg vil ha det. TING TAR TID :)


Nattkjolen er etter oldemor, syns det en kjempe søt:)


Kjøpte meg lavendel for en stund siden og den står å lukter så godt:)
Den gamle krakken er egentlig svigerfar sin malekrakk, den står nå og pynter opp soverommet til han trenger den;) (har pyntet den litt med et par strøk maling så den fikk én farge:))


Ønsker alle en fin mandag!

7 kommentarer:

  1. Så fint du har pyntet!
    Det at ting tar tid gjelder nok hos de aller fleste, men nå ble det skikkelig fint også da.
    Lavendel har en herlig duft, jeg gleder meg til min begynner å blomstre.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Sommerlig og fint på soverommet ditt. Ja, TTT her også;) Vi interiørgale damer blir vel egentlig aldri ferdig med pyntingen, gjør vi vel?^^,)

    Ha en fiiiiin dag!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  3. Jeg har en Award til deg inne hos meg ☺
    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  4. Så nydelig du har pyntet! Kjempeflott og ja, ting tar tid her i heimen også.
    Ha en fortsatt fin uke!
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  5. Å så nydelig du har pyntet, så koselig det ble :)
    Da får svigerfar en flott krakk og male på neste gang :)

    SvarSlett
  6. Så fint det ble..og ikke fortvil, her i hus tar og ting tid...lang tid..hihi, klems

    SvarSlett
  7. Det ble jo så koselig! Synes jeg aldri blir ferdig med noen rom jeg. Mangler noe dill, dall alle steder.
    Ligger en award til deg hos meg :)

    Klem Ingunn

    SvarSlett