onsdag 9. juni 2010

Sommer?

En dag med sol og litt varme var det alt vi skulle få.....? kan love dere at jeg er grønn av misunnelse til dere som har fått sommer, sol og deilige temperaturer. I dag måtte jeg faktisk ty til stilongs når jeg og ungene var ute å lekte. Haaalllllooooo... er ikke vi i juni eller....? Jepp en lite smule frustrert her jeg sitter....hehe...:)

Jeg har så vidt begynt å male huset disse to dagene det har vært opphåld. Så nå håper jeg virkelig på litt bedre temperatur og NULL regn så jeg kan fortsette malingen. Syns det var helt fantastisk å se at gulfargen forsvant litt etter litt:)

Jeg tør nesten ikke si det, i frykt for å virke helt gal, men skulle huset begynne å brenne ville jeg nok hatt veldig lyst til å redde diverse ting med stor affeksjonsverdi.


Denne gamle parafinlampen er en av tingene jeg ville reddet. Denne fikk vi i bryllupsgave av mine besteforeldre og var i sin tid bryllupsgave til mine tippoldeforeldre. Jeg bare elsker den.
Er det noen av dere som har en slik kjærlighet til noen tingene deres eller er jeg rett og slett litt gal;) hihi ♥


Nå skal jeg kose meg forran TV'n mens min kjære er og jobber litt overtid.

5 kommentarer:

  1. Hei:)
    Ja no MÅ det bli SOMMAR snart:))
    Lyse å flotte bilder du viser♥
    Tusen takk for kos helsing og fine ord♥
    Ønsker deg en fin kveld:)
    Klem Nina

    SvarSlett
  2. Her har det kommet litt regn i efta, men det har vært helt grei temperatur.
    Så uttrolig koselige bilder. Så fint du har det. Den lampen kunne hende jeg hadde gått inn og hentet om huset hadde stått i full flamme. Du er nok ikke gal, for jeg tror jeg hadde brønni inne jeg hvis jeg skulle ha reddet det jeg ønsker her som betyr mye for meg. Men jeg får håpe det aldri skjer!

    Ønsker deg en fin tv kveld!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  3. Helt enig søss!! Hadde ikke vært for at æ har vært en tur i Køben og kjent på varmen hadde æ nok godt amokk:p vi treng varme her nord nå. Tenk på de stakkars hortensiane mine som står ute og fryser:p hehe

    Fine bilder, kos dåkker, klem:)

    SvarSlett
  4. hei,ja vært litt kaldere her å idag,å overskyet,men den skikkelige varmen kommer til st.hans vet du..
    så snart blir det bra.
    nydelige bilder du viser.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Så nydelige bilder Linda! Lampen var virkelig lekker, skjønner godt at denne har stor betydning for deg:)

    Graulerer med flott award og tusen takk for at du vil dele den med meg, det setter jeg stor pris på:) Morsomt å bli litt bedre kjent med deg gjennom utfordringen også.

    Ha en fin kveld!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett