onsdag 23. juni 2010

St. Hansaften

Nå begynner jeg bli VELDIG lei alt regnet. Det blåser, regner og er surt og kaldt...NÅ vil jeg ha SOMMER!!!

(listene på romdøren til Mari er vist ikke kommet opp enda, hva er det med disse listene;) )

Så i dag som det er St. Hansaften håper jeg været snur og vi kan ha en sommerfest her i nord også:)


Det blir gjort lite ute for tiden (siden alt regnet) og motivasjoner til å fortsette oppussingen inne er liten. Vi har istede kjøpt Mario Cart til Wii'en so nå er det krig mellom meg og min kjære;)

Varmepumen er endelig kommet på plass, etter transportstreiken som var og litt treghet fra selgers side.
Jeg og janomen hadde en liten økt for en stund siden og denne saken ble resultatet... vet ikke helt hva jeg skal kalle det:) hihi

I dag skal vi på middag hos svigers, det blir kos. Det er alltid deilig å slippe å lage middag;) hihi


Med disse bilddene ønsker jeg dere alle en fin St. Hansaften!


7 kommentarer:

  1. Listene ligger bestadig etter,er slik her å.
    Ha en vidre fin dag & en fin st.hans.
    Håper solen titter frem,kan jo håpe!
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  2. Så fin (og praktisk) den lommesaken din var! Akkurat nå har vi en liten smakebit av sommer, fredag setter vi snuten nordover og joiner dere i regnværet;)

    Ha en fin-fin kveld:)

    SvarSlett
  3. den lommesaken var kjempefin! skulle kanskje hatt en sånn på badet? hmmm...

    Dere har en veldig fin og lys gang. OG det konsollbordet ble så bra! Du får si ifra om du snubler over noe lignende og ikke trenger det selv ;)

    SvarSlett
  4. FIne bilder søss, håper dere fikk en herlig dag hos svigers og god mat;)
    Jeg og ungene var på shopping av klær. Fant masse fint på salg, glede meg til å bruke alt på dem i sommer:)
    Klem søss

    SvarSlett
  5. Hei )
    Så fine og koselige bilder.
    Takk for titten :)

    Klem Siw

    SvarSlett
  6. Gratulerer Linda, du var den heldige vinner av giveawayen min:) Send meg mail med adressen din, så dumper det plutselig ned Bolig Pluss i den!

    *Klemmer*

    SvarSlett
  7. For en utrolig flott blogg! Kom over den da jeg så at du hadde vunnet inne hos Lille Persille. Gratulerer!

    Legger meg til og gleder meg til å følge deg videre:)

    Marthe

    SvarSlett