tirsdag 6. juli 2010

Gutterommet

I dag tenker jeg å vise noen bilder fra Jonas sitt rom. Jeg har egentlig aldri blitt ferdig med å innrede rommet til Jonas, (har vært litt i tvil om hvordan jeg vil ha det), men nå trur jeg planen er klar, så her kommer første del.


Uttrekkssengen vi fikk hos bestemoren til min kjære har blitt byttet ut med en større seng. Uttrekksengen var litt smal så Jonas lå bare å sparket og skallet i sidene stakkars:(

Sengeteppet kom i posten i går og er fra jotex. Det er egentlig til en dobbeltseng men siden det bare kostet 124 kr kjøpte jeg det, så får jeg heller legge det dobbelt eller klippe av det:)


Kosekluten Jonas brukte da han var liten baby sitter nå til pynt på nattbordet.



Trehjertene har svigersøster laget

Bildene på lerret fikk go'gutten i dåpsgave.

Blomsteroppsatsen Jonas fikk av mormor og morfar da han ble født, et lite bilde, sparepenger og premien for deltagelse på onsdagsrenn står på hyllen over sengen.


En prins fra SIA og noen hjerter sydd av restestoff fra mamma pynter fint opp:)

Ellers blir det lite blogging for tiden, men er innom å titter til dere, selv om det desverre blir dårlig med kommentarer.
Vi venter enda på sommeren her oppe i nord, temperaturen har heldgvis steget litt så hvis solen bare klarer presse bort alle disse skyene som henger over oss, blir det nok bra:)

Ønsker dere alle en finfin dag!



7 kommentarer:

  1. Så fint gutterom du har laget for gutten din. Så ryddig også da.
    Ønsker deg en fin kveld

    SvarSlett
  2. Så flott! Nydelig innredd, heldig gutt du har :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  3. Veldig fint rom! Heldige Jonas :)

    SvarSlett
  4. For ett nydelig rom!! Så herlige blåfarger!
    Bildene på lerret var så utrolig fine.
    Slike tre hjerter kunne jeg tenkt meg og på jentene sitt rom :)

    SvarSlett
  5. Så fint det ble, kan tenke meg tante sin prins er fornøyd med større seng :)
    HA en fin dag søss, spillkveld snart ?
    Klemmepå!!

    SvarSlett
  6. Hei hei :)
    Innom for og si fra at jeg har endret navn og adresse, så den gamle adressa kommer man ikke inn på nå. (bomull før)
    Ønsker deg en fortsatt flott sommer :)

    SvarSlett
  7. Hei Linda:)
    Tusen takk for den kjempehyggelige kommentaren fra deg på bloggen min!
    Først må jeg få si at du her et nydelig hjem, og det er ikke vanskelig å se at det er mye lykke der inne :o)
    Når det gjelder paraplyprosjektet mitt er jeg ikke kommet lenger enn å ha sprettet av det blå stoffet, så jeg er fortsatt optimist, hoho!
    Skal våge meg på å klippe blonden iløpet av kvelden, så du må følge med!!
    Tenkte først jeg ikke vil vise om det blir veldig mislykket - men har funnet ut at det skal jeg absolutt - uansett resultat :o)
    Det er nu slik at alle skal jo ikke få til alt, da..... eller??
    Hihi, jeg er like spent på resultatet selv!
    Klem, Anne:)
    PS, legger meg til som følger hos deg :o)

    SvarSlett