mandag 6. september 2010

Ny uke

Hodet renner snart over av ideer og ting jeg har lyst til å lage så i helgen måtte jeg lette litt på trykket;) hihi...
Kremmerhuset ble resultatet denne gangen.


Jeg merker godt på kropp og sjel at det er høst nå. Mørket trenger seg på og temperaturen synker, tenk jeg har allerede skrapet is av bilden en morgen.. huff...
Lysten til å være kreativ med symaskinen, heklenålen, og andre hobbyting stiger og julegavelistene er påbegynt .


Motivasjonen til å gjøre ferdig siste del av rekkverk på trappen ute og å bygge vedskjul er så og si borte. Derimot er motivasjonen til å begynne på oppussing av trappegang, kjellerstue på stigende kurs. Det klør også i fingrene etter å begynne med forskjellige malingsprosjekter.


Dagen i dag har vært uvant og rar for meg. Lille prinsessa er syk og jeg har for første gang vært borte fra en syk unge:(
Etter gullene begynte i barnehage i august har vi fått runde 2 med spysjuka i hus..Huff.. jeg syns så synn på den lille kroppen som må slite med den grusomme oppkastingen:(
Men det er vel slik å begynne i barnehage.

Takk for alle koselige kommentarer, jeg storkoser meg når jeg leser dem:)

ønsker alle en fin mandagskveld!

4 kommentarer:

  1. Gu, for et søtt kremmerhus :o)
    Herlig!
    Stakkars unger, ja det er nok slik når man skal bevege seg ut i den "store" verden :)
    Håper det går fort over!
    Klem, Anne:)
    PS. Får du heklet kluter??

    SvarSlett
  2. Å du å du for noen nyyydelige kremmerhus du har laget!!♥ Fantastisk lekre er de!!♥
    Herlig når man bobler over av skapertrang :)
    Takk for dine gode ord hos meg .)
    Nyt dagen og uken!♥
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  3. Hei :)
    wow,for noen fine kremmerhus
    Flink du er!!
    God bedring til barna

    God helg

    Klem Siw

    SvarSlett
  4. NYDELIG kremmerhus, utrolig vakre! Du er flink :)
    Uff spysyken er grusom, hvertfall når di små har :( Massr god bedring! Klemmer fra oss

    SvarSlett