søndag 9. januar 2011

9. januar 2011

Ja da var vi inne i et nytt år og jeg prøver meg igjen på å ta opp bloggingen.
Det har vært stille lenge fra denne kanten men nå kjenner jeg at lysten igjen begynner å komme:)

Denne gang vil jeg vise dere lekekjøkkenet som jeg og min kjære lagde til prinsessa i julegave.

Prinsessa vår er kjempe opptatt av dukker og matalging så det var ei fornøyd lita pie som kom ut i stuen på julaften og fant kjøkkenet.


I ovenen baker hun boller og de deiligste kaker:)

Av mormor fikk hun nydelige hjemmelagde dukkeklær.


Badehåndduk og vaskekluter må dukken også ha.

Av tante Ingrid fikk hun kopper og fat...

is, kjeks, frukt og bursdagskake.


Dukkevognen hun fikk hos mor og far trilles ivrig frem og tilbake fra rommet og stuen:)

Trur nok lille prinsessa vår var meget godt fornøyd men denne julen:)


6 kommentarer:

  1. Godt nyttår Linda! Kos at du er tilbake:) Har også hatt, og tror jeg kommer til å ha en stund framover, en sporadisk bloggeperiode...men blogging skal jo være gøy og ikke en belastning:)

    Ha en fin-fin dag frøken:)

    SvarSlett
  2. godt nyttår til deg,
    så mye fint din lille prinsesse fikk til jul.
    fine ting alt sammen,
    ha enhyggelig dag.
    klem

    SvarSlett
  3. Godt nytt år!

    Så masse fine ting frøkena har fått! Her har det tatt hela av med dukkelek nå. Kjempegøy å sitte å kikke på når hun leker dukkemamma, en skikkelig omsorgsfull en :-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Godt nyttår, så godt å se deg tilbake igjen :D
    Nyyydelige ting prinsessa deres har fått :D

    SvarSlett
  5. Godt nytt år, Linda :o)
    Ja jeg har savnet deg, plutselig var du borte! Men alt til sin tid, noen gang får noe ligge på vent.
    Nydelig lekekjøkken til datteren, så flink dere er!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  6. Såå utrulig flott det hjemlaga kjøkkene til prinsessa dokkers va. Der like ho vel og kokkelere. :)
    God helg til dokker!
    Klem fra ho Kristin

    SvarSlett