onsdag 26. januar 2011


Dagene går i ett for tiden. Ungene har vært syke, stakkars, så det har blitt litt tid hjemme meg dem. På jobb er det full rulle for både meg og min kjære, med årsavsluttning og det hele, så det blir en del overtid.
Heldigvis medfører overtidsjobbing mer penger eller fri som nok jeg kommer til å benytte meg av:) Men akkurat nå skulle jeg ønske at døgnet hadde flere timer.


I dag er det onsdagsrenn med ungene, det blir koselig.

Jonas gikk onsdagrenn i fjor også og fikk premie på sluttet av sesongen, dette var stor stas. Sist uke (hans første renn denne sesongen) kom han hjem fra løypa og var litt missførnøyd siden han ikke hadde fått premie. Jeg prøvde da å fortelle han at han måtte gå mange ganger for å få premie. Da svarte han bare " men æ gikk jo to veia". hehe... søtingen min:)

Med disse bildene fra stuen ønsker jeg dere en finfin onsdag:)


4 kommentarer:

  1. Så stas med skirenn;))
    her går det også sykdom og dagan blir så laaang!

    Fine bilda og kos dåkker på onsdagsrenn;)
    Og æ sku mer enn gjerne ha hatt flere tima...
    førr mæ sjøl så æ kunne syssle med mitt;)Hehe

    KLEM

    SvarSlett
  2. Flere timer i døgnet hadde ikke vært å forakte nei... Kos dere på onsdagsrenn!

    SvarSlett
  3. Herlige bilder fra hjemmet :o)
    Onsdagsrenn er gøy for barna som elsker å gå på ski! Og så fint et tiltak, ungene har stor nytte av å få være med og trene skigåing!
    Ha en super kveld, Linda.
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  4. Herlige bilda, kor flott dokker har det. Har jo vært endel i huse dokkers da Edel og Martin bodde der, men d e jo veldig forandra nu. :)
    Artig med skirenn ja, Didrick e også ivrig.

    Skulle også gjerne hatt flere tima i døgnet og kan jo bare tenke mæ at d nok ikke akkurat blir bedre når æ skal begynne og jobbe igjen etter permisjon min e over..

    God bedring til kidsn. :)

    Klem fra ho Kristin

    SvarSlett