tirsdag 18. januar 2011

Hjemmelaget såpe

En bokhandel har hatt opphørssalg og jeg har vært innom flere ganger og shoppet hobbyting fra panduro til -70 %. (gliser)

Syns det er sååååå artig å handle på salg og har nok kommet hjem med mer enn jeg egentlig trenger…hihi

På fredag prøvde jeg meg på å lage såpe med roseduft. Noen ble helt enkle, andre med roseknupper på toppen, og noen med knuste roseblader inni.

Nå pynter og dufter såpene på badet:)


Syns dette var gøy så blir nok andre såpevarianter etter hvert:)

Ønsker alle som er innom mitt lykkelige hjem en super uke!



2 kommentarer:

  1. Å Linda, så fantastisk deilig disse såpene ser ut:O)
    Kan tenke meg de lukter godt!
    Jeg har prøvd på det meste, men aldri å lage såper! Men jeg liker å kjøpe små herlige duftende pyntesåper til badet. Dine var lekre!
    Ønsker deg ei super helg!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  2. Så herlige såper, og såå flink du er.
    Jeg er imponert! :)

    Klem fra naboen

    SvarSlett