mandag 10. januar 2011

"Ny" stol

I forrige uke kjørte vi til Harstad for å se om de hadde ski til Jonas og min kjære på Coop Obs. Det hadde de selvfølgelig ikke inne. En snill nabo av svigers var innom Coop Obs noen dager senere og kjøpte ski til Jonas, så nå er han klar for tirsdagsrenn:)

Jeg måtte jo selvfølgelig innom fretex og en bruktbutikk i Harstad når vi nå først va der. Og der fant jeg denne nydelige stolen. Du kan tru jeg var glad, og gikk med en gang ut til min kjære som satt i bilen med gullungene og begynte smiskingen;) hihi


Det tok ikke lang tid før min kjøre måtte gi tapt for smiskingen min og jeg sprang lykkelig inn i bytikken og viftet med kortet:)


Stolen har fått plass ved siden av "gapahukbordet" jeg fikk av mamma og pappa. Under ligger en bunke interiørblader som stadig blir tittet i.

Prinsen i huset så jeg var klar til å knipse av og snek seg med:)

Ønsker alle en super mandagskveld:) nå skal jeg og min kjære straks ta skiene på bena og ta oss en treningstur!

6 kommentarer:

  1. hei.
    ååå så nydelig en stol, klart den måtte bli med hjem,
    kos dere på ski tur.
    klem

    SvarSlett
  2. Kor artig at du e tilbake igjen på bloggen. Blir artig å følge med :) Æ e supersløv med blogging...
    Håpe dåkker har det bra!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempe fin stol!:) et kupp må jeg si:)

    SvarSlett
  4. utrolig stilige disse stolene - imponerende håndverk.

    ønsker deg en flott mandagskveld
    hilsen anita s

    SvarSlett
  5. Linda da, så utrolig heldig du er som fant denne :o)
    Om du vil kle den om, så er Made by Saga ekspert på akkurat de rokkokostolene, det er mye å lære hos henne, hun har trinn-for-trinn beskrivelse!
    men jeg synes det ser ut for at din er pen i stoffet.
    Kos deg med herlig stol, du!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  6. Lekkert! Heldige du! Klemmer

    SvarSlett