onsdag 9. februar 2011

"Symøte"

I dag er det symøte med jentene:)

Pussig med disse såkalte symøtene. Det er vel ikke så mange som faktisk syr på disse møtene, det blir vel heller mer koselig prat og litt å bite i:)

I dag er det min tur til å dekke opp. Siden det også er onsdagsrenn med ungene i dag blir tiden knapp for å ordne mye, så i dag blir det rett og slett kjeks og ost.

(Bildet er lånt)

Jeg har ikke servert ost og kjeks før, så i går måtte jeg ha meg en søkerunde på nettet for å finne ut hvilke oster jeg måtte ha. Nå er jeg litt kresen i matveien så det fleste ostene jeg kjøpte ble smøreoster i forskjellige smaker, men Castello Brie og mini babybel måtte jeg og ha. Må jo tenke litt på gjestene også;) hihi

Gleder meg masse til i kveld, det er så koselig å treffe jentene å slarve litt, godt vi har disse symøtene som gir oss et påskudd for å møtes:)

3 kommentarer:

  1. hei hei.
    koselig å deilig med ost og kjeks da,
    jeg har jo laget fiken marmelade å jeg, det smaker godt til blue castello å annen ost, vet du får kjøpt det ferdig å,
    kos dere masse i kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Koselig :) Ost og kjeks slår aldri feil!

    SvarSlett
  3. Så herlig :o)
    Er sikker på at det var suksess med ost og kjeks!
    Ha en kjempefin helg.
    Klem, Anne:)

    SvarSlett