lørdag 5. mars 2011

Prinsesse bursdag:)


På onsdag feiret vi Mari sin 2 årsdag sammen med besteforeldre, tante, søskenbarnet Rikke og Gudforeldrene. Det var kjempekoselig, og snuppa var godt fornøyd med dagen og pakkenes innhold:)


Prøvde meg for første gang på å lage oreokake, og dette blir nok min favoritt fremover. Måtte også lage ei prinsesseslott kake til prinsessa:)


Prinsessa er klar til å spise kake:)



Jeg var innom Celinas Hus for ikke lenge siden og fikk hjelp ti å ta ut stoffer til vimplene jeg har hatt plan om å sy lenge. Tusen takk for hjeplen, jeg er kjempefornøyd med kombinasjonen:)



Nå er vi snart klare for å se 5 mila på TV. Syns det har vært noen FANTASTISKE VM dager og prestasjoner av de norske løperne, så nå er det bare å krysse fingrene den siste dagen også:) HEIA NORGE!!!!


6 kommentarer:

  1. Sååå flott prinsessekakeslott!! :) Du e kjempeflink! Takk for i går, va kjempekoselig å vær på besøk hos dokker. Håpe d ikke blir så altfor lenge til det kommer. :) Klem fra naboan

    SvarSlett
  2. Så flott du har det! Og for ei NYDELIG bursdagskake! Du er virkelig flink. :) Så fint du har pynta til bursdagen. Flotte bilder!

    Hilsen Hulda, Husfruas Memoarer. PS: Ser du er fra Narvik, jeg er fra Harstad. :)

    SvarSlett
  3. For en flott kake. Jeg blir helt målløs. Tipper prinsessen ble glad da hun fikk se den prinsessekaken.

    Ha en herlig dag. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  4. For en nydelig kake og fint pyntet. Men så har no du ei prinsesse og da. Flinke deg!

    SvarSlett
  5. Wow så dyktig du er til å bake :o)
    For noen herlige kaker! Og vimplene er nydelige!
    Gratulerer med overstått bursdag til prinsessen, Linda!
    klem, Anne:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med overstått toårsdag i heimen. Du har virkelig pyntet flott til bursdagen, og for en prinsessekake! Jeg er helt målløs...

    SvarSlett