mandag 27. august 2012

30 års feiring

På lørdag feiret vi min kjæres 30. årsdag. Vi hadde en kjempefin kveld sammen med gode venner. Svigersøster og min kjære lagde nydelige kyllingboller til middag, namnam:)
 
Jeg endte opp med å kjøpe sykkelstativ til bilen, samt skjorte og mansjettknapper til min kjære i bursdagsgave. Mansjettkanppene er bestilt fra snella og petronella. Syns de er kjempe fine, litt utenom de vanligen man får kjøpt på gullsmeden.
 
 

 "porselenskanppene" kan byttes ut, så mannen kan ha forskjellig tekst i kanppene etter humør og anledning:)






Kjøleskaper ble fylt til randen med kaker og drikkevarer, så da var det bare å fylle is i sinkbaljen og sette noe øl der. Synes det ble riktig så dekkorativt:)

 
 Hele stuen måtte ommøbeleres for anledningen og hagebordet ble hentet inn for å få nok bordplass.

 
Litt snacks må en jo ha i bursdagsselskap:)  Når jeg skal handle smågodt til bursdagene her i huset bruker jeg lang tid på plukkingen. Her gjelder det å bare få med seg de rette fargene..
 
  
Go'gutten vår toppet dagen med å sykle uten støttehjul for første gang. Jonas hadde fått hull i slangen i bakhjulet så støttehjulene måtte av får å få fikset dette. Hjulet ble fikset og Jonas ville prøve en tur uten støttehjul, og han klarte det med glans på første forsøk. Vi var kjempestolte alle sammen:) 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar