fredag 17. august 2012

Da var det helg igjen. dagene går så fort for tiden at jeg bare så vidt henger med.
De siste dagene har vi hatt et fantastisk vær, sol fra skyfri himmel og gode temperaturer. Når sommeren har vært så dårlig som den har vært i år syns jeg det skulle vært lovpålagt med fri når solen endelig titter frem:p hihi.

I helgen skal vi bare kose oss, vi starter med å feire 1 årsdagen til gudattra vår Lea, og i morgen skal vi ha gatefest. det gleder vi oss masse til. ungene så bare rart på meg, da jeg sa at vi skulle ta med bord og stoler og sette oss midt i veien å spise:) hehe...

Ellers håper jeg at jeg får litt tid med symaskinen. syprosjektene står i kø så det er bare å sette i gang;) Disse håndukene og vaskeklutene var bryllupsgave til noen som giftet seg i sommer.





















God helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar