fredag 24. august 2012

Kjellerstue

I morgen blir min kjære mann 30 år, så i dag blir det kakebaking og rydding i huset. Jeg  syns det er forferdielig vanskelig å kjøpe gaver til mannen min, vi kjøper det vi trenger gjennom hele året så disse bursdagsønskene og juleønskene er ikke lett. Hadde han vært som meg kunne han ønsket seg green gate, kopper og kar og ellers pynteting, men det var han ikke så interessert i, skjønner ikke det jeg:p hihi
 Hva kjøper dere i gaver til deres kjære?




Med disse bildene fra den ikke helt ferdige kjellerstuen, (Les: de grusomt kjedelige listene mangler), ønsker jeg dere en god helg! 

1 kommentar:

  1. Hei, hei frøken! Kjekt å se deg tilbake:) Ikke så lett med de der gavene nei.. Ender for det meste opp med å kjøpe noe i sportssjangeren - treningsklokke, tskjorte, sko etc.. I år vurderer jeg en storbytur - lenge sia sist vi har reist bort synes jeg!

    SvarSlett