torsdag 23. august 2012

Lue og undertøyspose


Jeg bestilte for en tid siden litt stoffer fra stoff og stil, til diverse prosjekter jeg har løst å ta fatt på.
Jeg var veldig usikker på hvordan stoff jeg skulle kjøpe for å lage luer til ungene, det er jo så mye fint å velge mellom. jeg endte opp med et ensfarget stoff, sandfarget, så får jeg heller pynte med diverse annet for å friske det litt opp:)

Lurte litt på om jeg skulle sy på denne lappen, så er det ingen tvil i barnehagen om hvem det er sin:)


Her om dagen sydde jeg denne posen, fikk inspirasjon fra vigdis. Når jeg er ute å reiser forsvinner undertøyet i den store kofferten så nå skal jeg samle alt i denne posen så det blir lettere å finne:) 



* Ha en fin dag*


2 kommentarer:

  1. Søt lue - veldig kjekt med navnet foran hvis den skal brukes i barnehagen :)

    SvarSlett
  2. Så søt lue! Og så artig at du ble inspirert av posene mine :) Den ble veldig fin :)

    SvarSlett